1.Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.Uchwalenie porządku obrad.
Głosowanie (Uchwalenie porządku obrad.)3.Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
Głosowanie (Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.)4.Podjęcie uchwały w sprawie uzupełnienia składu rady społecznej SP ZOZ Przeciszów.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie uzupełnienia...)5.Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji o zmianę urzędowych nazw obiektów fizjograficznych na terenie Gminy Przeciszów.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z...)6.Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji o zniesienie urzędowych nazw obiektów fizjograficznych na terenie Gminy Przeciszów.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z...)7.Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Przeciszów w 2019r.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Pro...)8.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości na rzecz Gminy Przeciszów.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgo...)9.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż gruntu przy ul. Lipowej.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgo...)10.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IV/31/18 Rady Gminy Przeciszów z dnia 28 grudnia 2018r.-Uchwała Budżetowa Gminy Przeciszów na rok 2019
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwał...)11.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/17/18 Rady Gminy Przeciszów z dnia 7 grudnia 2018r. w sprawie ustalenia wysokości dopłat do taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzanie ścieków.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwał...)12.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr V/33/15 Rady Gminy Przeciszów z dnia 26 marca 2015r. w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej ds. komunalizacji mienia gminnego.
Głosowanie (Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwał...)13.Informacja wójta z działalności między sesjami.
14.Interpelacje i zapytania radnych.
15.Zakończenie posiedzenia.